Etui na okulary.

Nie wiem jak Wy, ale ja nie mogę doczekać się lata. Nawet jakoś wiosna zwleka w tym roku. No cóż, kwiecień poprzeplata trochę zimy trochę lata. Dlatego postanowiłam umilić sobie brak słonka. Kocham maki, już sam ich kolor czerwony działa energetycznie a do tego z zielenią przywodząca na myśl łąkę. Dlatego moje etui na okulary będą właśnie makowe. Jak tylko sięgnę po nie w pracy, zaraz zrobi mi się cieplej na samo patrzenie i jakoś wytrwam do letniego urlopu.

etiu7

W większości etui na okulary są koloru czarnego, czerwonego, zielonego. Takie trochę nijakie, bure, smutne. A ja nie chcę smutasów. Tak, są też kolorowe, ale z reguły drogie. Mogłabym kupić takie, ale to już nie to samo, bo nie będą niepowtarzalne. A ja chcę mieć takie tylko dla siebie.  No to działam szukając słonka.

etiu na okulary3

Moje etui miało kolor przygaszonej ciemnej czerwieni. Faktura dość nierówna. Pomalowałam na biało.  Oczywiście po wyschnięciu, nałożyłam preparat do spękań i następnie kolor jasnej zieleni.

etiu na okulary4

Kolejnym krokiem, było nałożenie motywu maków polnych i przyklejenie klejem do decupage.

etiu3

Jednakże, jak widać to na powyższym zdjęciu, motyw wyróżnia się na tle jasnej zieleni. Dlatego należy uzupełnić, podkolorować tło. Pędzelek i zielona farba akrylowa, w kolorze zbliżonym do mojego motywu będą bardzo pomocne w dopełnieniu obrazka.

A oto efekt końcowy.

etiu7

Nie zapomniałam oczywiście o polakierowaniu całego etui dla zabezpieczenia. W końcu będzie to rzecz użytkowa. A w torebce kobiety etui mogłoby się niechcący zniszczyć, gdyż można tam znaleźć wiele różnych skarbów. 🙂

Takie etui może też być całkiem świetnym prezentem.

                                                                                                                                        Wasza Ania.  

Leave a Reply

